مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-20سياسي

مسؤولان مشکل کمبود گاز را در زاهدان برطرف کنند


با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده و شاهد کمبود گاز هستیم که لازم است مسئولان هر چه سریع تر این مشکل را پیگیری و برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان با تقوا همیشه به دنبال گسترش عدالت است و در برخورد های سیاسی و اجتماعی خویشتن دار است و خشم خود را کنترل میکند.

 امام جمعه زاهدان افزود: یک انسان پرهیزکار و با تقوا همیشه باید الگو باشد و ما وظیفه داریم این درس را به آیندگان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: دیروز در ایرانشهر سالگرد خورشید ولایت برگزار شد به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری که یاد خاطرات مقام معظم رهبری زنده شد و علاقه مردم نسبت به ایشان و رهبری معظم انقلاب نسبت به مردم این استان بیشتر از همه جا است.

محامی گفت: در هفته گذشته تولیت آستان قدس رضوی در زاهدان حضور داشتند و تفاهم نامه هایی به امضا رسید که استان قدس برای پیشرفت استان و همچنین چند طرح در این استان فعالیت کند.

محامی افزود: 28 آذر 97 چهار کودک معصوم در بین دیدگان مردم و مسئولین مدرسه در آتش سوختند و از این گونه اتفاق ها در کشور بسیار رخ داده بخصوص در این استان، که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان مشکل کمبود گاز را در زاهدان برطرف کنند

مسؤولان مشکل کمبود گاز را در زاهدان برطرف کنند