مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 16:002019-12-20اجتماعي

کاهش 2 تا 4 درجه ای دما در کاشان/وقوع پدیده وارونگی دما


رییس اداره هواشناسی کاشان از کاهش 2 تا 4 درجه ای هوا در روزهای آینده خبر داد و گفت: از شنبه به مدت سه روز شاهد پدیده وارونگی دما در کاشان و آران و بیدگل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس ارغوانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هموطنان و همشهریان عزیز قبل از هرگونه اعتماد به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و انتشار آنها صحت و سقم آن را بررسی کنند، اظهار داشت: لازم است هموطنان هرگونه اخبار مربوط به پیش بینی هوا را از طریق تارنمای رسمی هواشناسی به آدرس IRIMO.

IR دنبال کنند.

وی همچنین دریافت پیامک از شماره های معتبر سازمان هواشناسی کشور را یکی دیگر از راه های دریافت اخبار معتبر هواشناسی دانست و ابراز داشت: رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر از دیگر راه های دریافت اخبار معتبر هواشناسی است.

رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به انتشار اطلاعیه ای موسوم به 402 در فضای مجازی که به سازمان هواشناسی نسبت داده شده است، تصریح کرد: صدور این اطلاعیه که با مضمون بارندگی های خیلی شدید در هفته آینده است به هیچ عنوان از طرف سازمان هواشناسی صادر نشده و کذب محض است.

وارونگی دما در کاشان و آران و بیدگل از شنبه به مدت سه روز اتفاق می افتد ارغوانی در بخش دیگری از سخنان خود از استیلای هوای پایدار و نفوذ هوای سرد به مناطق کاشان و آران و بیدگل از ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2 تا 4 درجه ای دما در کاشان/وقوع پدیده وارونگی دما

کاهش 2 تا 4 درجه ای دما در کاشان/وقوع پدیده وارونگی دما