مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-21سياسي

چرا کمیسیون تلفیق مجلس باید کلیات لایحه بودجه 99 را رد کند؟


اکثر کارشناسان و مراکز پژوهشی اعتقاد دارند سهم اصلاحات ساختاری در لایحه بودجه 99 «تقریبا هیچ» است و «حداقل» رقم کسری بودجه 99 در صورت تصویب کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس حدود 100 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسن روحانی رییس جمهور در تاریخ 17 آذرماه لایحه بودجه 99 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد و از فردا (1 دی ماه)، بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس آغاز خواهد شد.

با توجه به تشدید تحریم های آمریکا بعد از خروج این کشور از برجام در اردیبهشت ماه 97، لایحه بودجه 99 مشابه لایحه بودجه 98 از اهمیت خاصی برخوردار است که ضرورت دارد نمایندگان مجلس بخصوص اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی این لایحه، به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

*دستور رهبری برای اصلاح ساختار بودجه چه بود و در جریان تصویب بودجه 98 چه سرنوشتی داشت؟ اواخر پاییز سال گذشته و همزمان با تدوین لایحه بودجه 98 در دولت، رهبر معظم انقلاب دستوری مبنی بر اصلاح ساختار بودجه صادر کردند.

هرچند جزییات این دستور هیچگاه منتشر نشد ولی در بخش چکیده گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور با عنوان چارچوب اصلاح ساختاری بودجه با رویکرد قطع وابستگی مستقیم بودجه به نفت که خردادماه امسال منتشر شد، درباره این موضوع الف- رقم صادرات نفت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کمیسیون تلفیق مجلس باید کلیات لایحه بودجه 99 را رد کند؟

چرا کمیسیون تلفیق مجلس باید کلیات لایحه بودجه 99 را رد کند؟