مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-21اقتصادي

فروش بیش از 1.2میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فروش بیش از یک میلیارد و 270 میلیون ریال بن کتاب به مراجعان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فروش بیش از یک میلیارد و 270 میلیون ریال بن کتاب به مراجعان خبر داد.

سیما رجبی امروز در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان اظهار کرد: در سه روز اول فعالیت هفدهمین نمایشگاه کتاب سمنان این مقدار بن از طریق شعبه بانک شهر در اختیار خریداران کتاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به تخفیف حداقل 30 درصد در نمایشگاه کتاب سمنان اظهار داشت: از این رقم 20 درصد از طریق بن کتاب و بقیه توسط متصدی غرفه ها تعلق می گیرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مراجعین نمایشگاه کتاب سمنان خواست قبل از مراجعه به غرفه ها برای برخورداری از تخفیف 20 درصد بن کتاب را از شعبه فعال بانک شهر تهیه نمایند.

وی از 122 غرفه در نمایشگاه کتاب بزرگ سمنان خبر داد و از مردم و دوستداران کتاب خواست در فرصت باقیمانده با حضور در این نمایشگاه و رویداد مهم فرهنگی با آخرین تازه های نشر و آثار منتشره ناشران کشوری آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 1.2میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

فروش بیش از 1.2میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان