مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-21دانش

سال گذشته 20 هزار اختراع در حوزه هوش مصنوعی ثبت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در همایش ملی جایزه بنیاد البرز با ابراز امیدواری برای توسعه این جایزه در سطح بین­ المللی، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سال گذشته تنها حدود 20 هزار ثبت اختراع در حوزه هوش مصنوعی اتفاق افتاده که به نوعی همان بازمهندسی اندیشیدن انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در همایش ملی جایزه بنیاد البرز با ابراز امیدواری برای توسعه این جایزه در سطح بین­ المللی، اظهار کرد: دریافت جایزه علمی نه به معنای پایان حرکت علمی که به منزله ادامه مسیر رشد و پیشرفت در زمینه ­های متنوع دیگر است.

وی با تأکید بر اینکه 5 اصل اساسی برای موفقیت انسان راهگشاست، تصریح کرد: اندیشمند بودن اصل اول برای موفقیت است که سرمایه بزرگ همه متفکران و پایه گذاران امور جدید بشر بوده و منبع حل مسائل و موضوعات بزرگ است.

عاملی با اشاره به سخن امیرالمؤمنین علی (ع) پیرامون لزوم تفکر و اندیشه، گفت: پیچیده ­ترین امور با تفکر باز می ­شود و تفکر به منزله دنیای پیوسته­ ای است که در صبوری اندیشمند به نتیجه می­ رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 20 هزار اختراع در حوزه هوش مصنوعی ثبت شده است

سال گذشته 20 هزار اختراع در حوزه هوش مصنوعی ثبت شده است