مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 10:052019-12-22سياسي

پژمانفر: بودجه 99 برخلاف تأکیدات مقام معظم رهبری تدوین شده است


، نصرالله پژمانفر در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، اول دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ضمن عرض تسلیت به مردم شریف مشهد و حوزه علمیه خراسان به دلیل رحلت حضرت آیت الله خلخالی که ثلمه ای به حوزه علمیه خراسان بود از آیت الله مصباح یزدی تشکر می کنم که به دلیل تقاضای عدیده و گسترده آحاد مردم اعم از دانشجویان و سایر اقشار، ایشان محبت کردند جهت خبرگان رهبری از حوزه خراسان رضوی ثبت نام کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه سال 99 اظهار داشت: سهم بالای اوراق مشارکت برای جبران کسری بودجه در واقع بدهکار کردن دولت و آینده فروشی است، دولت برای پوشش هزینه های غیرمتعارف و تراز کردن سند بودجه، منابعی از محل انتشار اوراق مشارکت و اسناد خزانه بیش از توان خود در نظر گرفته است که خطر عدم توازن وضعیت مالی دولت را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تداوم این رویه و استفاده از اوراق مشارکت بحران جدی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به کاهش منابع رفاهی اظهار داشت: امسال 14 میلیارد دلار برای هزینه رفاهی اعتبار در نظر گرفته شد که وضع مملکت این است، در بودجه سال 99 آمده است که بودجه رفاهی به 10 میلیارد دلار کاهش یافته که این امر مشکلاتی برای آینده کشور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: بودجه 99 برخلاف تأکیدات مقام معظم رهبری تدوین شده است

پژمانفر: بودجه 99 برخلاف تأکیدات مقام معظم رهبری تدوین شده است