مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:152019-12-23سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب یک منش حکمرانی است


بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر یک فلسفه تاریخی است و باید بتوان آن را برای همگان به صورت استدلالی و منطقی بیان کرد.

- ایسنا/مرکزی یک استاد دانشگاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر یک فلسفه تاریخی است و باید بتوان آن را برای همگان به صورت استدلالی و منطقی بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسروانی روز گذشته در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که به همت مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شده بود، به تشریح بیانیه برای اعضای نشست پرداخت و اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به دانشجویان و دیگر اقشار کمک می کند تا توانایی تحلیل تحولات کشور را در زمان حال، گذشته و آینده داشته باشند.

وی افزود: ماهیت و جنس بیانیه گام دوم از نوع سند چشم انداز، قانون، فتوا یا برنامه و حکم نیست بلکه این بیانیه از نظر فنی یک منش حکمرانی به معنی حکمرانی طبیعی و ذاتی است که سبب رسیدن به موفقیت شده و حکمرانی کشور را در زمان آینده شفاف می کند.

این استاد دانشگاه پیام نور اراک افزود: طبق این بیانیه زمانی که بر اساس عقل متصل به وحی عمل شود، کشور به پیشرفت و تعالی می رسد.

خسرانی با بیان اینکه جامعه مبتنی بر دروغ رشد و تعالی پیدا نمی کند، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر یک فلسفه تاریخی است و باید بتوان آن را برای همگان به صورت استدلالی و منطقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب یک منش حکمرانی است

بیانیه گام دوم انقلاب یک منش حکمرانی است