مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:452019-12-23اقتصادي

استاندار: دشت های سمنان احیا شود


استاندار سمنان بر لزوم احیای دشت ها و مدیریت مصرف آب در این استان تاکید کرد.

- یه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، علیرضا آشناگر با اشاره به اقلیم خشک استان سمنان گفت : با توجه به محدودیت های آبی استان و استفاده از آب های زیر زمینی برای کشاورزی ، مشکلاتی برای مدیریت آب استان سمنان ایجاد شده که باید با برنامه ریزی و همکاری در خصوص مدیریت آب و احیاء دشت های استان تلاش شود .

آشناگر تصریح کرد : در سند آب استان باید به موضوع منابع خارجی برای تامین مصارف استان مانند انتقال آب خزر و استفاده از پساب های فاضلاب توجه ویژه شود .

ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی برای مدیریت با کم آبی استان گفت : در مناطقی مانند شهرستان میامی مصرف آب کشاورزی زیاد است که باید در خصوص مدیریت آب در این مناطق برنامه ریزی دقیق انجام شود .

محمدرضا خاموشی معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای سمنان در این جلسه گفت : با 200 کنتور هوشمند خریداری شده در حال حاضر آماده ارائه کنتور های هوشمند به صاحبان چاه های پر آب استان هستیم .

خاموشی با اشاره به روند خوب استفاده از کنتور های هوشمند برای چاه ها در استان افزود: در خصوص نصب کنتور های هوشمند ، استان سمنان در سطح کشور رتبه نخست را دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: دشت های سمنان احیا شود

استاندار: دشت های سمنان احیا شود