مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:402019-12-23سياسي

تأکید بر پیشروی امور شهری همدان با کمی انعطاف


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: انتظار می رود شهرداری در راستای توسعه شهر، تمامی امور شهری به ویژه گردشگری و سرمایه گذاری را با کمی انعطاف و ملایمت منطبق با ضوابط و مقررات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسین قراباغی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا، اظهار کرد: اعتقادم بر این است که پروژه های سرمایه گذاری بدون پیگیری به نتیجه نمی رسد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری در شهرداری همدان علی رغم تمام تلاش های این حوزه، روی زمین مانده است که همت و پیگیری بیشتری را می طلبد؛ اعلام کرد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری باید تمامی مشکلات حوزه سرمایه گذاری را احصا کند تا موانع موجود هرچه سریع تر در جلسه ای با حضور معاونان استاندار حل وفصل شود.

قراباغی همچنین با تأکید بر اینکه مناطق شهرداری را باید درگیر مباحث سرمایه گذاری کنیم تا پای کار بیایند؛ گفت: انتظار می رود در بودجه پیشنهادی 99 شهرداری درصدی به مناطق 4گانه در حوزه سرمایه گذاری با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری شهرداری، اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان امر در استان، فرش قرمز برای سرمایه گذار به منظور حمایت از آنان را در حد حرف اعلام می کنند؛ عنوان کرد: خوشبختانه روند ادامه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر پیشروی امور شهری همدان با کمی انعطاف

تأکید بر پیشروی امور شهری همدان با کمی انعطاف