مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 09:302019-12-23سياسي

زیرساخت های گردشگری همدان در حوزه پارکینگ دارای مشکلات جدی است


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: زیرساخت های گردشگری شهر همدان در حوزه پارکینگ دارای مشکلات جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر دوشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه پروژه های سرمایه گذاری بدون پیگیری به نتیجه نمی رسد، گفت: متأسفانه تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری در شهرداری همدان روی زمین مانده و سازمان سرمایه گذاری شهرداری باید مشکلات این حوزه را شناسایی کند تا موانع موجود هرچه سریع تر در جلسه ای با حضور معاونان استاندار حل وفصل شود.

قراباغی همچنین با تأکید بر اینکه مناطق شهرداری همدان باید درگیر مباحث سرمایه گذاری شوند و پای کار بیایند، گفت: باید در بودجه پیشنهادی 99 شهرداری درصدی برای حوزه سرمایه گذاری به مناطق 4 گانه اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان فرش قرمز حمایت از سرمایه گذار را در حد حرف بیان می کنند؛ عنوان کرد: روند ادامه کار سرمایه گذار میلیاردی پروژه عصر طلایی که علاوه بر رونق گردشگری، 1800 شغل ایجاد خواهد کرد، در حال اتمام است و مشکلی در حوزه شهرداری ندارد اما باید برای ادای حق سرمایه گذار وضعیت آن هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری همدان در حوزه پارکینگ دارای مشکلات جدی است

زیرساخت های گردشگری همدان در حوزه پارکینگ دارای مشکلات جدی است