مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:402019-12-23سياسي

بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل شد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از تشکیل بنیاد حامیان این دانشگاه خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت حامیان و خیرین برای ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

- گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست روسای استانی و نمایندگان منتخب خیرین و حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور ابراهیم صالحی عمران و معاونین حوزه ستادی در سازمان مرکزی برگزار شد.

صالحی عمران در این نشست با عنوان اینکه آموزش های مهارتی، مهمترین بخشی است که نیاز به توسعه دارد و توسعه آن یک نیاز ملی تلقی می شود افزود: معمولا کشورها به دلایل شغلی یا اقتصادی یا حرفه ای به دنبال توسعه آموزش های مهارتی هستند ولی گرایش به آموزش های مهارتی دلایل مهم تری، بطور مثال در مورد مسائل امنیتی و آسایش اجتماعی جامعه دارا است.

وی گفت باید مسوولین آموزش های مهارتی را سرمایه گذاری ملی تلقی کنند چراکه با عنایت به تجربیات بین المللی و مراجعه به مطالعات و پژوهش های علمی صورت گرفته، در بحث توانمندسازی و ارتقاء اجتماعی آحاد ملت موثر است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است.

در کشورهای توسعه یافته، جامعه خیرین بصورت هوشمندانه و دقیق بخشی از منابع مالی شان را صرف کارهای خیریه و اجتماعی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل شد

بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل شد