مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:402019-12-23حوادث

کشف 65 دستگاه بیت کوین قاچاق در بویین زهرا


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 170 میلیون ریال در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 170 میلیون ریال در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کوره آجرپزی در شهرستان بویین زهرا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا موفق به شناسایی مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوین در این شهرستان شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که 65 دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دو متهم در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 65 دستگاه بیت کوین قاچاق در بویین زهرا

کشف 65 دستگاه بیت کوین قاچاق در بویین زهرا