مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:302019-12-23اقتصادي

حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است، گفت: در کشورهای توسعه یافته، جامعه خیرین در قسمت های مختلفی، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است، گفت: در کشورهای توسعه یافته، جامعه خیرین در قسمت های مختلفی، بصورت هوشمندانه و دقیق و عاقلانه و عاشقانه بخشی از منابع مالی شان را صرف کارهای خیریه و اجتماعی می کنند.

در کشورهای اروپایی زیاد به چشم می خورد که نه فقط طبقات مرفه جامعه، بلکه انسان های معمولی هم بخشی از اوقات فراغت شان را صرف مسئولیت های عام المنفعه می نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم صالحی عمران در نشست صمیمی روسای استانی و نمایندگان منتخب خیرین و حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای، با عنوان اینکه آموزش های مهارتی، مهمترین بخشی است که نیاز به توسعه دارد و توسعه آن یک نیاز ملی تلقی می شود افزود: معمولا کشورها به دلایل شغلی یا اقتصادی یا حرفه ای به دنبال توسعه آموزش های مهارتی هستند ولی گرایش به آموزش های مهارتی دلایل مهم تری، بطور مثال در مورد مسائل امنیتی و آسایش اجتماعی جامعه دارا می باشد.

وی گفت بایستی مسوولین آموزش های مهارتی را سرمایه گذاری ملی تلقی کنند چراکه با عنایت به تجربیات بین المللی و مراجعه به مطالعات و پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است

حمایت از آموزش های مهارتی یک وظیفه اجتماعی است