مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:452019-12-23اجتماعي

اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس


استاندار تهران با اشاره به نقش ائمه جماعات مدارس در بالندگی و رشد دانش آموزان، بر پرداخت حق قدم ائمه جماعات مدارس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار استان تهران در اجلاس نماز و مدرسه استان تهران با اشاره به اهمیت برپایی نماز گفت: سرانه فیزیکی آموزشی در استان تهران 32 نفر در هر کلاس است در حالی که میانگین کشوری 24 دانش آموز در هر کلاس است و با این وجود فضای فیزیکی مناسبی برای اقامه نماز در مدارس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ائمه جماعات مدارس می توانند مسیر بالندگی و رشد دانش آموزان را تقویت کنند، البته در این زمینه نیاز به توجه و حمایت دارند.

استاندار تهران تاکید کرد: پرداخت حق قدم ائمه جماعات باید عملیاتی شود تا سبب کاهش انگیزه نشود ضمن اینکه شهرداران مناطق مختلف تهران و شهرستان ها مکلف شدند فضای مناسبی برای اقامه نماز در مدارس ایجاد کنند تا جاذبه ایجاد شود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: اقدامات رفاهی و تسهیلاتی مناسبی برای ائمه جماعات نیز مدنظر قرار گرفته و امید است در ارائه این خدمات و برپایی مناسب نماز در مدارس؛ نمونه کشور باشیم چرا که هر اقدامی در استان تهران الگویی برای کل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس

اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس