مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 13:002019-12-23سياسي

71حوزه علمیه در تهران مستقر است/توجه به اقامه نماز در مدارس


مشاور استاندار تهران با اشاره به استقرار 71 حوزه علمیه در تهران بر اقامه نماز جماعت و استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در این زمینه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضا خزایی ظهر دوشنبه در اجلاس نماز و مدرسه استان تهران که با حضور انوشیروان حسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در تمام مدارس دنیا در دوره اول احکام دینی آموزش داده می شود اما در کشور ما خیلی به این موضوع اهمیت داده نشده و بیشتر به ظواهر توجه شده است که نیاز به بازنگری دارد.

خزایی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه جهت استقرار ائمه جماعات در مدارس استان تهران عنوان داشت: اقامه نماز در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به آن حساس بود و این موضوع مورد بررسی و احیا قرار بگیرد.

مشاور استاندار تهران در امور روحانیت افزود: ضروری است که با ائمه جمعه مدارس، ادارات و غیره ارتباط برقرار و بانک اطلاعاتی در این زمینه فراهم می کنیم تا بتوانیم قدم های مثبتی در این امور برداشته شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 7 هزار مدرسه در استان تهران وجود دارد اظهار داشت: 71 حوزه علمیه در تهران مستقر است که مقرر شده در قالب تفاهم نامه از این ظرفیت استفاده شود تا همه مدارس استان ائمه جماعت داشته باشند و از اقامه نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71حوزه علمیه در تهران مستقر است/توجه به اقامه نماز در مدارس

71حوزه علمیه در تهران مستقر است/توجه به اقامه نماز در مدارس