مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 14:252019-12-23دانش

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی برنده خود را شناخت


پس از انجام 813 مناظره در مراحل مختلف هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در نهایت عصر امروز تیم تنقیح مناط از دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان تیم برگزیده نهایی انتخاب و معرفی شد.

- پس از انجام 813 مناظره در مراحل مختلف هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در نهایت عصر امروز تیم "تنقیح مناط" از دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان تیم برگزیده نهایی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، مرحله نهایی رقابت های هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران عصر امروز (دوشنبه، 2 دی) با حضور مسئولانی چون رییس جهاد دانشگاهی، سخنگوی دولت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی برگزار شد.

در رقابت پایانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تیم گردون از آذربایجان غربی در موضع موافق و تیم تنقیح مناط از دانشگاه علم و فرهنگ در موضع مخالف بر سر گزاره راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت داخلی و تولید باکیفیت است با یکدیگر به رقابت و مناظره پرداختند.

در ابتدای این مناظره تیم گردون با تعریف مشکلات اقتصادی مثال های آن را این گونه عنوان کرد: فساد، فضای کسب و کار نامناسب، رکود تورمی، تورم مزمن، سیستم نامناسب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی برنده خود را شناخت

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی برنده خود را شناخت