مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 14:502019-12-23اجتماعي

طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت تردد سامت در شرکت وسازمان ها


شرکتی دانش بنیان در اصفهان موفق به طراحی سامانه هوشمند مدیریت تردد و پیاده سازی آن در سازمان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر فنی شرکت دانش بنیان ایده پویان ارژن مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان گفت: این سامانه با نام سامت قادر است گزارش های مختلف از ورود و خروج افراد به اتوبوس تا ثبت تخلفات راننده را مدیریت کند.

غلامرضا نادری، سامانه بومی سازی شده را دارای قابلیت های بیشتر از مشابه چینی و رومانی آن بیان کرد و افزود: تاکنون حدود 900 دستگاه از این سامانه در اتوبوس های شرکت فولاد مبارکه اصفهان و 200 دستگاه در شرکت گل گهر سیرجان پیاده سازی شده است.

وی این سامانه را مجموعه ای از نرم افزار و سخت افزار دانست و گفت: دستگاه هوشمند خودرو شامل ردیاب، کارتخوان و ماژول وایرلس برای تخلیه اطلاعات و تبادل دستورات به سامانه و نمایشگر نصب در خودروهای مختلف سازمان ها و شرکت ها برای ردیابی، کنترل ورود و خروج به محدوده مشخص، کارکرد، مسافت و سرعت و مسیر حرکت خودرو و ثبت و گزارشگیری کارت زنی پرسنل است.

غلامرضا نادری، سامانه سامت را قابل استفاده برای تخلیه و پالایش اطلاعات همچنین پردازش و گزارش گیری اطلاعات بیان کرد و افزود: تبادل اطلاعات در بستر شبکه اختصاصی و نبود امکان دسترسی خارج از شبکه و امنیت شبکه قابل قبول از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت تردد سامت در شرکت وسازمان ها

طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت تردد سامت در شرکت وسازمان ها