مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 18:352019-12-23اقتصادي

شهرداری اراک تا 5 فروردین 352 میلیارد تومان بدهکار بوده است


طبق بررسی صورت گرفته شهرداری اراک تا پنجم فروردین ماه سال جاری 352 میلیارد تومان بدهی داشته است.

- ایسنا/مرکزی شهردار اراک گفت: طبق بررسی صورت گرفته شهرداری اراک تا پنجم فروردین ماه سال جاری 352 میلیارد تومان بدهی داشته است.

محمدکریم شفیعی عصر امروز دوشنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در خصوص عملکرد هشت ماهه شهرداری در تحقق بودجه 98 و انحرافات موجود بیان کرد: شهرداری اراک تا پنجم فروردین ماه سال جاری 352 میلیارد تومان بدهی داشته است.

حقوق اسفند کارگران، 4 درصد سخت و زیان آور، بیمه، مالیات و سنوات پرداخت نشده بود و حقوق آذرماه و دی ماه نیز 15 روزه پرداخت شده بود.

وی با اشاره به اینکه هر هفته یک رای دادگاه داریم که باید در قبال آن پرداخت صورت گیرد، تصریح کرد: شهرداری دارای درآمد است، اما بخشی از این درآمدها صرف پرداخت دیون می شود.

برای خرید اتوبوس های جدید 30 میلیارد تومان از پست بانک وام دریافت شد که باید 11 قسط برای آن پرداخت می شد، اما تا زمان حضور من در شهرداری هیچ قسطی پرداخت نشده بود که تاکنون 6 قسط آن پرداخت شد.

شهردار اراک افزود: بدهی شهرداری به بانک شهر 80 میلیارد تومان و بدهی به پست بانک 40 میلیارد تومان بوده است و شورا طی 2 سال اخیر از این میزان بدهی ها اطلاع داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اراک تا 5 فروردین 352 میلیارد تومان بدهکار بوده است

شهرداری اراک تا 5 فروردین 352 میلیارد تومان بدهکار بوده است