مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 18:502019-12-23ورزشي

نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم


استاندار کردستان،با اشاره به اینکه نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم، گفت: با وجود شرایط سخت کشور از تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان،با اشاره به اینکه نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم، گفت: با وجود شرایط سخت کشور از تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم.

بهمن مرادنیا امروز(2دی) در جلسه با هیات تیم کاراته بانوان کردستان، که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش بیشتر تیم کاراته استان امیدواریم در سطح کشور مقام اول را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم، افزود: با وجود شرایط سخت کشور از تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه 50میلیون تومان به تیم کاراته بانوان استان کمک مالی می شود، بیان کرد: برای حفظ جایگاه تیم کاراته بانوان کردستان به بازیکنان و کادر فنی هدیه ای پرداخت می شود.

در ادامه حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، بیان کرد: چندین سال است که کاراته استان در بخش بانوان در لیگ برتر حضور دارند و با توجه به اینکه تمام بازیکنان بومی هستند امیدواریم امسال همچون سال های گذشته موفق عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم

نسبت به ورزش استان بی تفاوت نیستیم