مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:152019-12-24اقتصادي

یک قطعه زمین با ارزش 21 میلیارد در فریدونکنار وقف شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه فریدونکنار و بابلسر گفت: یک وقف جدید به مساحت 527 مترمربع و با ارزش تقریبی 21 میلیارد و 80 میلیون ریال در فریدونکنار ثبت شد.

- حجت الاسلام مهدی یوسف تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت یک قطعه زمین به ارزش 21 میلیارد ریال درفریدونکنار اظهار کرد: واقف خیراندیش حجت الاسلام حاج مهدی رحمانی یک قطعه زمین را در شهرستان فریدونکار وقف کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدونکنار و بابلسر، مساحت این موقوفه را 527 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی این وقف جدید 21 میلیارد و 80 میلیون ریال است.

یوسف تبار خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش این زمین را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه و محل اسکان و استراحت زائران و خادمین امام رضا (ع) به نام مرحوم علی نقی رحمانی وقف کرد.

وی وقف را سنت حسنه و ماندگار دانست و بیان کرد: وقف علاوه بر اثرات خیر دنیایی و اخروی برای واقف، نام و یاد انسان را برای همیشه زنده نگه می دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدونکنار و بابلسر در پایان به خیرین و واقفان خیراندیش توصیه کرد: هنگام وقف کردن به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند تا اثرات مثبت این وقف شامل نیازمندی های جامعه بشری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قطعه زمین با ارزش 21 میلیارد در فریدونکنار وقف شد

یک قطعه زمین با ارزش 21 میلیارد در فریدونکنار وقف شد