مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:302019-12-24سياسي

«حقوق گمشده ی کودک ایرانی» به قلم طیبه سیاوشی


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشدید پدیده ی کودک همسری برای بهره مندی از وام ازدواج، مرگ دو نوجوان کولبر و تعطیلی مکرر مدارس را از مصادیق وخیم شدن وضعیت حقوق کودک در ایران دانست و خواستار انجام تمهیداتی برای جلوگیری از تضییع حق کودکان شد.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشدید پدیده ی کودک همسری برای بهره مندی از وام ازدواج، مرگ دو نوجوان کولبر و تعطیلی مکرر مدارس را از مصادیق وخیم شدن وضعیت حقوق کودک در ایران دانست و خواستار انجام تمهیداتی برای جلوگیری از تضییع حق کودکان شد.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی در یادداشتی با عنوان حقوق گمشده ی کودک ایرانی که در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت: علی رغم آنکه مجلس دهم توانست پس یک از دهه، به رفت وبرگشت های لایحه ی حمایت از کودکان و نوجوانان پایان دهد و آن را به تصویب رساند، اما همچنان شاهد تضییع حقوق کودکان و نوجوانان به انحاء مختلف در حوزه ی کار ، آموزش وپرورش ، ازدواج و.

هستیم.

اخیراً اما سه اتفاق دردناک که مستقیماً مرتبط به حوزه ی کودکان است (انتشار خبر تشدید پدیده ی کودک همسری برای بهره مندی از وام ازدواج، مرگ دو نوجوان کولبر و تعطیلی مکرر مدارس)، بر وخامت اوضاع حقوق کودک در ایران، بیش از پیش صحه گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حقوق گمشده ی کودک ایرانی» به قلم طیبه سیاوشی

«حقوق گمشده ی کودک ایرانی» به قلم طیبه سیاوشی