مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 08:452019-12-24اقتصادي

موقوفات دامغان به 1111 مورد رسید/ ثبت 12 وقف جدید


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از ثبت 12 مورد وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: موقوفات دامغان به یک هزار و 111 مورد رسید.

- علی اصغر مقیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف یکی از رویکردهای مهم این نهاد محسوب می شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 مورد وقف جدید در دامغان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه آمار موقوفات دامغان به یک هزار و 111 مورد رسید، تصریح کرد: موقوفات افزوده شده از ابتدای سال جاری شامل مغازه، واحد مسکونی و باغ به ارزش 30 میلیارد ریال است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با تأکید بر اینکه تقویت موقوفات در حوزه های بهداشت، درمان و تأمین جهیزیه نو عروسان از سیاست های دیگر این نهاد است، افزود: این در حالی است که مردم خیرخواه و نیک اندیش در حوزه مراسم ها، مناسبت ها و عزاداری های ایام محرم و صفر فعالیت چشمگیری در زمینه وقف داشتند.

مقیمیان بابیان اینکه دامغان دارای دو هزار و 600 بقاع متبرکه است، گفت: ظرفیت های لازم برای ترویج فرهنگ وقف در این شهرستان وجود دارد که باید با بهره گیری از این ظرفیت ها نسبت به افزایش آمار موقوفات اقدامی اساسی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات دامغان به 1111 مورد رسید/ ثبت 12 وقف جدید

موقوفات دامغان به 1111 مورد رسید/ ثبت 12 وقف جدید