مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 04:352019-12-25اقتصادي

اجرای بیش از یک میلیارد تومان طرح های روشنایی در معابر بیرجند


روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند با هزینه یک میلیارد تومان افزایش یافت.

- مرکز خراسان جنوبی، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند گفت: در این طرحها، 7 هزار و 368 متر شبکه توزیع برق با هزینه یک میلیارد و 55 میلیون تومان در معابر اصلی بیرجند اجرا شد.

محمد رضا عبدی هدف از جرای این طرح ها را افزایش ایمنی، کاهش حوادث و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح ها روشنایی حد فاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به طول 1250 متر، حد فاصل میدان دانشگاه تا میدان سپیده به طول 1370 متر، حد فاصل میدان سپیده تا میدان سپاه به طول 2 کیلومتر، بلوار های خلیج فارس، شهدای عبادی و ولیعصر (عج)، و همچنین خیابان های حافظ و امام علی (ع)، قسمتی از خیابان های دکتر حسابی و ابن سینا و بلوار شعبانیه در منطقه مهر شهر، تقویت شده است.

وی گفت: برای افزایش روشنایی این خیابان ها و بلوارها، بیش از 451 دستگاه چراغ گازی 150 وات بخار سدیم، 63 عدد پایه چراغ فلزی جدید با ارتفاع 12 متر و 37 عدد بازو چراغ U شکل نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بیرجند با بیان اینکه اجرای این طرح ها 9 ماه زمان برده است افزود: طرح های روشنایی معابر خیابان های خلیل طهماسبی و ارتش، بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و امتداد بلوار شعبانیه تا کارگران بیرجند نیز در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از یک میلیارد تومان طرح های روشنایی در معابر بیرجند

اجرای بیش از یک میلیارد تومان طرح های روشنایی در معابر بیرجند