مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:202019-12-25سياسي

عارف: ما را از داخل جبهه اصلاحات می زنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف، رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان که در انتخابات آتی مجلس ثبت نام نکرده، گفت: تخریب و تضعیف فراکسیون امید و اعضای این فراکسیون، - ، محمدرضا عارف، رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان که در انتخابات آتی مجلس ثبت نام نکرده، گفت: تخریب و تضعیف فراکسیون امید و اعضای این فراکسیون، آن هم از درون جریان اصلاحات امری بی سابقه بوده است که امیدوارم این تخریب ها هدفمند و با انگیزه های شخصی نبوده باشد.

وی در نشست مشترک با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: بهتر بود جلسات همفکری بین فراکسیون امید و نهاد های اصلاح طلبی همچون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیشتر برگزار می شد تا از نظرات و پیشنهاد های همفکرانمان بهتر استفاده می کردیم.

فراکسیون متبوع خود را منشعب از لیست امید در انتخابات مجلس دانست و گفت: تشکیل لیست امید بر اساس رویکرد ائتلافی و راهبرد سلبی یعنی ائتلاف با حامیان دولت و آن هم ائتلاف با حزب اعتدال و توسعه صورت گرفت.

عارف ادامه داد: در مجلس دهم به دنبال تشکیل فراکسیونی با نام فراکسیون اصلاحات بودیم، اما برخی پیشنهاد نام امید را برای فراکسیون مطرح کردند که در نهایت نام امید برای فراکسیون انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: ما را از داخل جبهه اصلاحات می زنند

عارف: ما را از داخل جبهه اصلاحات می زنند