مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:102019-12-25سياسي

معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست


مدیر کل بهزیستی استان یزد اظهار کرد: معلولیت قطعاً نوعی محدودیت است اما به معنای ناتوانی نیست و اگر حقوق معلولان در جامعه رعایت شود، آنان سهم بیشتری نمی خواهند و نیازمند ترحم هم نیستند.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد اظهار کرد: معلولیت قطعاً نوعی محدودیت است اما به معنای ناتوانی نیست و اگر حقوق معلولان در جامعه رعایت شود، آنان سهم بیشتری نمی خواهند و نیازمند ترحم هم نیستند.

علی محمد عطابخش در حاشیه سفر خود به ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که خودم هم معلول هستم، اعتقاد دارم که معلولان نیاز به ترحم ندارند بلکه باید حقوقشان مانند سایر افراد عادی رعایت شود تا بتوانند در جامعه زندگی کنند.

وی تصریح کرد: با وجود این که برخی افراد با کلمات بازی می کنند و ابراز می دارند که معلولیت، محدودیت نیست اما من معتقدم که معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست و تنها باید حقوق معلولان توسط سایر افراد جامعه، ادارات و دولت رعایت شود.

عطابخش تأکید کرد: تنها درخواست یک معلول این است که زمینه برایش فراهم باشد تا او هم مانند افراد عادی زندگی و کار کند و بتواند روی پای خود بایستد.

به گفته وی، در جامعه امروزی هرکسی به نوعی محدودیت دارد که در برخی افراد مانند معلولان، این محدودیت آشکار است ولی در عین حال اگر توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست

معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست