مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 10:202019-12-25سياسي

ستاد مدیریت بحران نسبت به سلامت شهروندان حساس باشد


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: ستاد مدیریت بحران استانداری نسبت به سلامت شهروندان حساس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسین قراباغی ظهر امروز در نطق پیش از دستور صحن شورا، اظهار کرد: مدتی است با ورود ویروس آنفولوآنزا تعدادی از همشهریان همدانی، جان خود را از دست داده و تأسف بارتر و حزن انگیزتر این است که عده زیادی از خردسالان و کودکان نیز قربانی این اپیدمی مرگ بار شدند.

وی با گلایه از اینکه وقتی در برهه ای از زمان، شرایط حاد و بحرانی به عینه؛ هویدا و مشهود است؛ چرا اقدام های مناسبی صورت نگرفت؟، افزود: چرا آمار دقیق از افرادی که به این ویروس مبتلا شدند و جان باختگان آن به تفکیک سن و جنسیت اعلام نمی شود و مگر مدیران مرتبط با وجدان شان سوگند یاد نکرده اند تا همواره با مردم صادق باشند؟ * نقش دستگاه های اطلاع رسانی برای ویروس آنفولانزا کم رنگ بود وی با بیان اینکه نقش دستگاه های اطلاع رسانی در خصوص ویروس آنفولانزا بسیار کم رنگ بود، ادامه داد: در بحران اخیر، از شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری که متشکل از مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی است و بر اساس مصوبه وزارت کشور، دارای جایگاه خاصی از جمله وظیفه آگاهی بخشی عمومی بوده؛ هیچ گونه اقدام ملموسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران نسبت به سلامت شهروندان حساس باشد

ستاد مدیریت بحران نسبت به سلامت شهروندان حساس باشد