مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 18:552019-12-25اجتماعي

مدیران کنترل کیفیت در لرستان بیش از 4 هزار نفر ساعت آموزش دیدند


مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی این استان 4 هزار و 404 نفر ساعت آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان امروز چهارشنبه در سخنانی از تحقق برنامه های آموزشی اداره کل در تمام حوزه ها خبر داد و گفت: بر اساس تقویم آموزشی اداره کل در 9 ماه سال جاری، مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان، 4404 نفر ساعت آموزش دیدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری 4643 نفر ساعت آموزش برای دانشجویان، شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار، 1418 نفر ساعت آموزش برای کارکنان اداره کل و 160 نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد برگزار شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: سیاستگذاری این اداره کل از آموزش های برون سازمانی، بسط و گسترش فرهنگ استاندارد و ترویج از طریق آموزش در استان و از آموزش های درون سازمانی، ارتقای علمی همکاران و احتساب حد نصاب عملکرد سالیانه است که تمامی آموزش ها با هدف آموزش های کاربردی با رویکرد و اولویت تخصصی استاندارد بوده است.

قنبریان افزود: جامعه هدف دوره های برون سازمان نیز طیف گسترده ای از اقشار بوده که اهم آنها شامل کارشناسان استاندارد، دانشجویان، مدیران کنترل کیفیت، مدیران و کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی استان، صنوف مختلف، کارکنان آموزش و پرورش، اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کنترل کیفیت در لرستان بیش از 4 هزار نفر ساعت آموزش دیدند

مدیران کنترل کیفیت در لرستان بیش از 4 هزار نفر ساعت آموزش دیدند