مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 05:552019-12-26سياسي

دستگاه های دولتی باید دیون خود را نسبت به وقف بپردازند


مدیرکل اوقاف استان زنجان،به طلب بالای اوقاف از دوایر دولتی اشاره کرد وگفت:باید دستگاه های دولتی دیون خود را نسبت به وقف بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اوقاف زنجان، حجت الا سلام مختار کرمی در گردهمایی ائمه جمعه استان در محل دفتر امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که به صورت جدی توسط اوقاف پیگیر است، طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان است، گفت: بحث امامزاده اسماعیل (ع) شناط و ساماندهی آن از طریق بهره گیری از مشارکت مردمی نیز مورد توجه است.

وی به بحث طرح توسعه طرح قیدار نبی (ع) که مورد انتظار مردم و مسئولان است اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود حجم عظیم موقوفات در قیدار، ما به دنبال اجرایی کردن این طرح نیز هستیم.

مدیرکل اوقاف استان زنجان بحث بازیابی اعتماد مردمی در حوزه اوقاف را مورد تأکید قرار داد و گفت: ظرفیت وقف بسیار بالاست و اگر دقیقاً به آن عمل شود، قطعاً خواهیم توانست که بهره گیری خوبی از این بخش بکنیم، چرا که امروز شاهد این هستیم که بزرگترین دانشگاه های دنیا وقفی است و از طریق امور و بنیاد خیریه اداره می شوند.

کرمی همچنین با تأکید بر توجیه مردم نسبت به موضوع اداره موقوفات، گفت: برخی از موقوفات استان و رقبات بدون درآمد هستند در صورتی که مردم از این موضوع مطلع نیستند که در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی باید دیون خود را نسبت به وقف بپردازند

دستگاه های دولتی باید دیون خود را نسبت به وقف بپردازند