مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 08:202019-12-26سياسي

برخی با طرح «مجلس بی خاصیت» به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند


رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عده ای برای اینکه در فضای مجازی دیده شوند مرتب به مجلس حمله می کنند و می گویند مجلس چه خاصیتی دارد تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند در حالی که مردم می توانند اصلی ترین نقش آفرین انتخابات باشند.

- برخی با طرح مجلس بی خاصیت به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عده ای برای اینکه در فضای مجازی دیده شوند مرتب به مجلس حمله می کنند و می گویند مجلس چه خاصیتی دارد تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند در حالی که مردم می توانند اصلی ترین نقش آفرین انتخابات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیان در سومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با تسلیت چهلمین روز درگذشت جانباختگان حوادث آبان ماه گفت: امیدواریم مقامات رسمی آمار تعداد کشته شدگان، زخمی ها و تعداد دستگیرشدگان این حوادث را اعلام کنند چرا که این امر تکذیب عملی همه آمارهای بی ربط مثل آمار 1500 کشته ای است که از سوی رویترز اعلام شده است.

خجالت نکشند، بگویند که سه لشکر فقر، بیکاری و حاشیه نشینی این داستان را ایجاد کرده است.

کواکبیان با ابراز خرسندی از آزادی فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان و ابراز امیدواری نسبت به رفع حصر یادآور شد: ما برای انتخابات رقابتی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با طرح «مجلس بی خاصیت» به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند

برخی با طرح «مجلس بی خاصیت» به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند