مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 18:502019-12-26سياسي

فعالیت عمرانی در 2500 بقعه کشور/ 500 مرکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی می شود


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با هدف توجه به زیرساخت های بقاع متبرکه، عملیات عمرانی در دو هزار و 500 بقعه کشور در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور در همایش توجیهی آموزشی هیأت امنای بقاع متبرکه و خادمان بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان سمنان به میزبانی آستان مقدس امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان اظهار کرد: به منظور تأمین و تقویت زیرساخت های لازم و فضاهای موردنیاز جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه مدنظر مقام معظم رهبری، عملیات عمرانی در دو هزار و 500 بقعه متبرکه کشور در حال اجراست.

وی افزود: بر اساس شرایط و موقعیت های جغرافیایی امام زادگان و بقاع متبرکه در سه سطح طبقه بندی شده اند و 200 بقعه امام زادگان در سطح یک، 300 بقعه در سطح دو و بقیه بقاع متبرکه و امامزادگان در سطح سه قرار گرفته اند و در هر بقعه بر اساس این طبقه بندی و بر اساس نیازهای منطقه، طرح جامعی تهیه شده و بر اساس طرح جامع تصویب شده عملیات عمرانی در حال اجراست.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: یکی از اقدامات و برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه طی یک سال گذشته راه اندازی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت عمرانی در 2500 بقعه کشور/ 500 مرکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی می شود

فعالیت عمرانی در 2500 بقعه کشور/ 500 مرکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی می شود