مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 09:202019-12-27بين الملل

پرده برداری از ازدواج ها و طلاق های اجباری در «حرمسرای اشرف»


مستند «حرمسرای اشرف» به کارگردانی محمدمهدی خالقی جمعه 6 دی ماه ساعت 17:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود که به ازدواج ها و طلاق های اجباری در اردوگاه اشرف می پردازد.

- مستند حرمسرای اشرف به کارگردانی محمدمهدی خالقی جمعه 6 دی ماه ساعت 17:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود که به ازدواج ها و طلاق های اجباری در اردوگاه اشرف می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند حرمسرای اشرف تولید سال 92 موسسه اوج است که با افشای جزییات تکان دهنده ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی، پشت پرده های جدیدی از توحش و تجاوز سازمان منافقین را به تصویر می کشد.

در این مستند تکان دهنده، یکی از اعضای سابق سازمان منافقین، خاطرات خود از چگونگی پیوستن به این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار جنسی زنان توسط مسعود و مریم رجوی را بیان می کند.

در مستند حرمسرای اشرف ، زنی به نام بتول سلطانی که از فریب خوردگان منافقین است، اتفاقاتی را که طی حدود دو دهه و نیم همراهی با این گروهک تجربه کرده، مرور می کند.

این زن فریب خورده که به امید پیدا کردن آینده ای بهتر همراه با همسر و فرزندش در ابتدای انقلاب اسلامی ایران را ترک کرده و به اردوگاه اشرف رفته است در مستند توضیح می دهد که چطور طی سال های حضورش در این اردوگاه انواع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری از ازدواج ها و طلاق های اجباری در «حرمسرای اشرف»

پرده برداری از ازدواج ها و طلاق های اجباری در «حرمسرای اشرف»