مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 09:452019-12-27سياسي

شب خیال انگیز تالار وحدت / ارکستر سمفونیک میزبان نوازندگان نوجوان


با نواخته شدن سازها و هماهنگی بین آنها گویی چیزی شبیه به یک منظره زیبا در برابر چشمان مجسم می شود؛ منظره ای که شاید افرادی در آن به حرکت درآمده و هماهنگ با ملودی، - "شب خیال انگیز" تالار وحدت / ارکستر سمفونیک میزبان نوازندگان نوجوان با نواخته شدن سازها و هماهنگی بین آنها گویی چیزی شبیه به یک منظره زیبا در برابر چشمان مجسم می شود؛ منظره ای که شاید افرادی در آن به حرکت درآمده و هماهنگ با ملودی، نمایشی را در برابر چشمان مجسم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه گذشته (پنجم دی ماه) ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

در این کنسرت چهار قطعه کلاسیک از هنرمندانی از جمله کلود دبوسی (آهنگساز فرانسوی)، ژوزف موریس راول (آهنگساز و نوازنده فرانسوی)، سرگیی پروکفیف (آهنگساز و پیانیست روس) و ایگور استراوینسکی (آهنگساز روس) اجرا شد.

قطعه اول برای چنگ و سازهای زهی، قطعه دوم دافنیس و کلوئه سوییت شماره دو، قطعه سوم رومئو و ژولیت سوییت شماره دو و قطعه چهارم سوییت پرنده آتشین بودند.

در ادامه گزارش خبرنگار ایسنا را از این کنسرت می خوانید: در اجرای شامگاه (5 دی)ارکستر سمفونیک، قطعاتی اجرا شد که دارای فضای مشابه به هم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خیال انگیز تالار وحدت / ارکستر سمفونیک میزبان نوازندگان نوجوان

شب خیال انگیز تالار وحدت / ارکستر سمفونیک میزبان نوازندگان نوجوان