مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 11:102019-12-27بين الملل

تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه در سال 2020 ماهیانه برگزار می شود


در حالیکه ساکنان نوار غزه در حال آماده شدن برای شرکت در هشتاد و ششمین جمعه تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه هستند، هیئت عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه ای اعلام کرد که این تظاهرات در سال 2020 به طور ماهیانه و در مناسبت های ملی برگزار خواهد شد.

- تظاهرات "بازگشت"در مرزهای غزه در سال 2020 ماهیانه برگزار می شود در حالیکه ساکنان نوار غزه در حال آماده شدن برای شرکت در هشتاد و ششمین جمعه تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه هستند، هیئت عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه ای اعلام کرد که این تظاهرات در سال 2020 به طور ماهیانه و در مناسبت های ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت در کنفرانسی مطبوعاتی خواستار فراهم کردن مقدمات برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت به مناسبت روز زمین و دومین سالروز آغاز این تظاهرات مسالمت آمیز مصادف با 2020/3/3 شد.

هیئت مذکور بار دیگر تاکید کرد که تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش از جمله شکستن محاصره غزه و به شکست کشاندن طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن ادامه خواهد داشت.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه ای ساکنان نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه در سال 2020 ماهیانه برگزار می شود

تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه در سال 2020 ماهیانه برگزار می شود