مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 11:152019-12-27سياسي

دعواهای سیاسی تمام شود/ ماجرای هوایپمای صدراعظم آلمان در آسمان ایران


مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در کشور گفت: دعواهای سیاسی در کشور باید تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر فرزاد اسماعیلی ظهر امروز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه همه باید سرباز باشیم و سرباز در انجام عمل به وظایف خود تفسیر به رأی نمی کند، گفت: بصیرت سیاسی برای خواص همانند نظامی ها تکلیف می کند که در این برهه حساس باید دعوای سیاسی را تمام کرده و به یک نقطه نظر واحد رسید.

وی با بیان اینکه بصیرت سیاسی در کشور مهم است، ادامه داد: تدبیر هوشمندانه برای رفع نابسامانی داخلی و خارجی مهم است، خطوط کلی سیاست داخلی و خارجی مانند خیلی از خطوط دیگر مشخص است و مقام معظم رهبری این مسیر را مشخص کرده اند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه بصیرت چراغ روشن گر حق از باطل است، افزود: بصیرت خاکریز مقاومت در برابر فضای غبارآلود فتنه است زیرا فتنه تمام شدنی نیست و همواره وجود دارد.

بصیرت مردم از بصیرت خواص نمره بالاتری دارد وی با اشاره به اینکه بصیرت عوام و مردم از بصیرت خواص نمره بالاتری دارد، گفت: بصیرت فرهنگی نیز در این خصوص مهم است و رهبری بیش از دو دهه روی آن تاکید دارند و موضوع فرهنگی در کشور پاشنه قدرت دولت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعواهای سیاسی تمام شود/ ماجرای هوایپمای صدراعظم آلمان در آسمان ایران

دعواهای سیاسی تمام شود/ ماجرای هوایپمای صدراعظم آلمان در آسمان ایران