مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 19:502019-12-27ورزشي

بانکرهای جهانی همه را غافلگیر کرد


مجموعه اختصاصی پینت بال سینگو با تجهیز خود به اولین بانکرهای جهانی در کشور تیم های شرکت کننده در لیگ پینت بال استان را شوکه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته پنجم و ششم دور برگشت سینگو لیگ پینت بال کشور در حالی امروز در مجموعه اختصاصی سینگو بندرعباس برگزار شد که نصب بانکرهای جدید و استاندارد تیم های شرکت کننده را شگفت زده کرد.

 باشگاه اختصاصی سینگو در استان بعنوان تنها زمین استاندارد کشور برای بازی های بین المللی و آشنا کردن بازیکنان برای بازی در زمین های کاملا استاندار، بانکرهای جدید را نصب کرد تا ضمن جذابیت بیشتر مسابقات لیگ، شرایط برای برگزاری بازی های بین المللی را فراهم نماید.

در هفته پنجم مسابقات پینت بال استان و در اولین دیدار دو تیم سینگو و بادگیران مقابل هم صف آرایی کردند که سینگو توانست با حساب دو بر صفر از سد حریف خود بگذرد و در دومین دیدار هفته پنجم علوم هادی نتیجه را با حساب 2 بر 1 به حریف سرسخت خود ام تی دی واگذار کرد تا باعث صدرنشینی این تیم شود.

مخابرات و آتش نشانی به تساوی یک بر یک رضایت دادند، شهرداری 2 بر صفر فولاد را در هم کوبید و دینگو هم با همین نتیجه بنیاد مسکن را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار این هفته هم ریتون 2 بر صفر هواشناسی را شکست داد تا مسابقات به هفته ششم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکرهای جهانی همه را غافلگیر کرد

بانکرهای جهانی همه را غافلگیر کرد