مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 21:452019-12-27ورزشي

دلیل اعزام نشدن دو بانوی شطرنج باز ایران به مسابقات قهرمانی جهان


مبینا علی نسب و شادی پریدر که قرار بود در مسابقات سریع شطرنج قهرمانی جهان دست به مهره شوند، در این رقابتها مسابقه ندادند.

- مبینا علی نسب و شادی پریدر که قرار بود در مسابقات سریع شطرنج قهرمانی جهان دست به مهره شوند، در این رقابتها مسابقه ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روز پنج شنبه شطرنج بازان ایران رقابت خود را در مسابقات سریع و برق آسای جهان آغاز کردند و با حریفان به رقابت پرداختند.

سارا خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان، شادی پریدر، میترا حجازی پور و مبینا علی نسب قرار بود ترکیب بانوان اعزامی ایران به این مسابقات را تشکیل دهند.

بعد از برگزار بازی و نتایج به دست آمده متوجه شدیم که شادی پریدر ( نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج ) و مبینا علی نسب که قرار بود برای تیم ایران دست به مهره شوند در این رقابت ها حضور ندارند.

مبینا علی نسب در گفتگو با ایسنا، در باره اعزام نشدنش به مسابقات سریع و برق آسا جهانی گفت: دلیل خاصی برای اعزام شدن من به این مسابقات نبود اما بیشتر به دلیل عدم آمادگی تصمیم گرفتم که شرکت نکنم.

حتی ممکن بود که ریتینگم کاهش پیدا کند.

او در پاسخ به اینکه آیا قرار است به مسابقات دیگری اعزام شوید؟ پاسخ داد: شاید هشت روز دیگر به مسابقات اپن بانوان که در شارجه امارات برگزار می شود اعزام شوم اما هنوز قطعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اعزام نشدن دو بانوی شطرنج باز ایران به مسابقات قهرمانی جهان

دلیل اعزام نشدن دو بانوی شطرنج باز ایران به مسابقات قهرمانی جهان