مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 03:352019-12-28سياسي

خداییان: پیشنویس افزایش تعرفه حق التحریرها تهیه شده است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تهیه پیشنویس افزایش تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این طرح در آینده نزدیک تصویب و ابلاغ شود.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تهیه پیشنویس افزایش تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این طرح در آینده نزدیک تصویب و ابلاغ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی در پاسخ به سوالی در باره بحث افزایش حق التحریرهای دفاتر اسناد رسمی اظهار کرد: پیشنویس تعرفه حق التحریرها تهیه شده و امیدوارم در آینده نزدیک تصویب و ابلاغ شود.

وی در رابطه با اینکه مقدار افزایش حق التحریرها چند درصد است، گفت: ما متناسب سازی کردیم و برخی را اصلاً تغییر ندادیم، برخی را حتی کمتر کردیم و برخی هم افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: یعنی متناسب با میزان درآمد دفاتر، جمعیت و تورم به شکلی در نظر گرفتیم که اینگونه نباشد که اجحافی در حق مردم صورت گیرد و یا به شکلی باشد که دفاتر نتوانند دفترشان را اداره کنند.

خداییان در رابطه با طرح اعتباربخشی به اسناد رسمی که در مجلس مطرح است، تصریح کرد: یکی از محورهای طرح تحول قوه قضاییه که در بدو شروع به کار آیت الله رییسی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداییان: پیشنویس افزایش تعرفه حق التحریرها تهیه شده است

خداییان: پیشنویس افزایش تعرفه حق التحریرها تهیه شده است