مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:302019-12-28فرهنگي

پاسخ به یک ابهام درباره شرایط اکران «23 نفر»/ محدودیت یا حمایت؟


مدیر پخش حوزه هنری در پاسخ به انتقاد تهیه کننده «23 نفر» نسبت به سالن های اختصاص داده شده به این فیلم، بیان کرد که سالن ها طبق آیین نامه و زودتر از موعد مقرر هم به این فیلم تعلق گرفته است.

- مدیر پخش حوزه هنری در پاسخ به انتقاد تهیه کننده 23 نفر نسبت به سالن های اختصاص داده شده به این فیلم، بیان کرد که سالن ها طبق آیین نامه و زودتر از موعد مقرر هم به این فیلم تعلق گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شب گذشته ششم دی ماه برنامه نقد سینما میز گفتگوی خود را به نقد و بررسی فیلم بیست و سه نفر اختصاص داده بود و بهروز افخمی به همراه مجتبی فرآورده تهیه کننده این فیلم و همچنین آرش خوشخو و امیررضا مافی درباره این اثر سینمایی که به دوران دفاع مقدس می پردازد گفتگو کردند.

فرآورده در ابتدای این گفتگو در پاسخ به پرسش افخمی مجری برنامه درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی سخنانی مطرح کرد و با گلایه گفت: قرار بود بیست و سه نفر نهم آبان اکران شود، پخش تعلل کرد و اکران عقب افتاد.

بعد از آن تصمیم گرفتیم زمان را از دست ندهیم و فیلم مان را به صورت آزاد اکران کنیم که یکی از همکاران محترم که فیلمش در حال اکران بود با اعمال نفوذ جلو اکران فیلم ما را گرفت و در نهایت فیلم با 10 تا 12 سینما اکران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به یک ابهام درباره شرایط اکران «23 نفر»/ محدودیت یا حمایت؟

پاسخ به یک ابهام درباره شرایط اکران «23 نفر»/ محدودیت یا حمایت؟