مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:362019-12-28سياسي

ثبت 2 هزار و 250 وقف جدید در کشور


امسال 2 هزار و 250 وقف جدید، توسط واقفان در کشور به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، مسوول خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیشب در نشست خبری در زاهدان با بیان اینکه سنت حسنه وقف هر سال رو به رشد است گفت: حدود 708 نوع نیت واقف در کشور داریم که به عنوان سند بالادستی سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده می شود.

حجت الاسلام احمد شرفخانی تکریم خانواده های ایتام، بی سرپرستان و بدسرپرستان نیازمند در عرصه دارو و درمان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند، کمک به ازدواج و تسهیل در برگزاری مراسمات و تهیه جهیزیه، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در کشور با سود صفر درصد برای نیازمندان و هم افزایی بیشتر با موسسات خیریه و تشکل های مردمی در رفع نیازهای جامعه را از مهمترین رویکردهای امور خیریه این سازمان عنوان کرد.

وی شناسایی و کاهش آسیب ها در جامعه و وقف های نوین را از اولویت های امورخیریه ذکر کرد و افزود: ضروری است خیران قبل از ثبت موقوفات خود برای مشاوره به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه تا با توجه به نیاز جامعه به رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.

حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه در شهرستان ها شورای هماهنگی تخصصی امورخیریه شکل گرفته است، گفت: بیش از هزار و 200 بیمارستان، درمانگاه و مرکز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 هزار و 250 وقف جدید در کشور

ثبت 2 هزار و 250 وقف جدید در کشور