مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:462019-12-28فرهنگي

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره اکران «بیست و سه نفر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته ششم دی ماه برنامه نقد سینما میز گفتگوی خود را به نقد و بررسی فیلم بیست و سه نفر اختصاص داده بود و بهروز افخمی به همراه مجتبی فرآورده تهیه کننده این فیلم و همچنین آرش خوشخو و امیررضا مافی درباره این اثر .

- ، شب گذشته ششم دی ماه برنامه نقد سینما میز گفتگوی خود را به نقد و بررسی فیلم بیست و سه نفر اختصاص داده بود و بهروز افخمی به همراه مجتبی فرآورده تهیه کننده این فیلم و همچنین آرش خوشخو و امیررضا مافی درباره این اثر سینمایی که به دوران دفاع مقدس می پردازد گفتگو کردند.

فرآورده در ابتدای این گفتگو در پاسخ به پرسش افخمی مجری برنامه درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی سخنانی مطرح کرد و با گلایه گفت: قرار بود بیست و سه نفر نهم آبان اکران شود، پخش تعلل کرد و اکران عقب افتاد.

بعد از آن تصمیم گرفتیم زمان را از دست ندهیم و فیلم مان را به صورت آزاد اکران کنیم که یکی از همکاران محترم که فیلمش در حال اکران بود با اعمال نفوذ جلو اکران فیلم ما را گرفت و در نهایت فیلم با 10 تا 12 سینما اکران شد.

وی در سخنان خود انتقاداتی را نسبت به حوزه هنری نیز مطرح کرد و گفت: متاسفانه حوزه هنری سینما های خود را در اختیار ما قرار نداد و الان که سینماهایش را در اختیار قرار داده است، حدود 15 سینماست که عموماً تک سانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره اکران «بیست و سه نفر»

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره اکران «بیست و سه نفر»