مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 07:102019-12-28فرهنگي

سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت «شوالیه» می شوند


سم مندس و استیو مک کویین کارگردان، استیون نایت بازیگر، التون جان و اولیویا نیوتون جان خواننده، در فهرست دریافت نشان «شوالیه» قرار گرفته اند.

- سم مندس و استیو مک کویین کارگردان، استیون نایت بازیگر، التون جان و اولیویا نیوتون جان خواننده، در فهرست دریافت نشان شوالیه قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، سم مندس کارگردان 1917 و استیون نایت خالق سریال تحسین شده پیکی بلایندرز از جمله چهره های بریتانیایی هستند که در فهرست افتخار سال نوی ملکه بریتانیا قرار گرفتند.

این جوایز سالی یک بار و برای تجلیل از دستاوردهای افراد تأثیرگذار سال در بریتانیا، به آنها اهدا می شود.

نیل استریت که در کنار مندس فیلم 1917 را تولید کرده، و نایت که نویسنده بی بی سی است و نسخه اقتباسی یک سرود کریسمس را برای اف ایکس تولید کرده، نیز شوالیه می شوند.

مندس که از چهره های جدی اسکار امسال است و در این فهرست به خاطر تلاشش در زمینه نمایش لقب شوالیه دریافت می کند، از این پس سِر سم خوانده می شود.

وی در این باره ضمن اینکه گفت شگفت زده و بسیار مفتخر است، افزود: در سی سال گذشته من روی شانه های همکاران ّ زیادی ایستاده ام، نویسندگان، طراحان، تهیه کنندگان، تکنیسین ها … بدون آنها هرگز نمی توانستم این افتخار را دریافت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت «شوالیه» می شوند

سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت «شوالیه» می شوند