مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 07:592019-12-28سياسي

نگاه به فعالیت های عالمانه اولویتگرا باشد


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری: نوع نگاه به فعالیت های عالمانه اولویتگرا باشد و متناسب با داشته های موجود فعالیت علمی انجام شود.

- مرکز کهکیلویه و بویراحمد، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار رییس و کارکنان جهاد دانشگاهی استان با بیان اهمیت ارتباط علم با ثروت گفت: ثروت حاصل از علم باید در دو وجه مادی و معنوی نتیجه بخش باشد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره ظرفیت های موجود افزود: باید نوع نگاه به فعالیت های عالمانه اولویتگرا باشد و متناسب با داشته های موجود فعالیت علمی انجام شود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری توسعه اقتصادی را با تکیه بر ظرفیت هایی مانند کشاورزی، صنعت و خدمات ممکن دانست و اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با تمرکز بر این مهم زمینه کسب موفقیت های بزرگی را در کشور فراهم کرده است.

وی نیاز حیات اجتماعی به جهاد علمی را برای دستیابی به فرصت های همیشگی دانست و افزود: باید در این مسیر میل به حرکت متوقف نشود و به داشته ها بسنده اکتفا نکرد.

در این دیدار کاظمی ریس جهاد دانشگاهی استان هم از آغاز دو طرح دانش بنیان شامل تولید دارو های دامی با اعتبار 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان و طرح آفت کش های گیاهی با تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی از اعتبارات صندوق توسعه ملی در آینده ی نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به فعالیت های عالمانه اولویتگرا باشد

نگاه به فعالیت های عالمانه اولویتگرا باشد