مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 08:002019-12-28سياسي

9 دی کمر فتنه و فتنه گران را شکست


9 دی کمر فتنه و فتنه گران را شکست، فتنه گرانی که به مقام معظم رهبری جسارت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در یادواره زنان شهیده و ایثارگر در بردخون با اشاره به نقش و فداکاری حضرت زینب(س) در کربلا و نهضت حسینی اظهار داشت: اگر افشاگری ها و شجاعت حضرت زینب(س) نبود یزید قیام عاشورا را تحریف می کرد و عشق و دلدادگی مردم به سالار شهیدان حاصل زحمات و صبر و ایثار زینب(س) است.

امام جمعه شهر دیّر با بیان اینکه باید پیام شهیدان را به جامعه منتقل کنیم، افزود: زمانی که مردم را از شهادت، کشته شدن و مردن می ترسانند دشمن به هدف خود می ترسد زیرا دشمنان برای دلسردی مردم و ایجاد روحیه  تسلیم شدن آنان تلاش می کنند و زمانی باید ترسید که روحیه فداکاری در مردم مرده شود و غیرت دینی کمرنگ شده باشد.

وی اضافه کرد: تبیین چهره های شهدا موجب دلبندی جوانان به آنان می شود و تکریم شهیدان بویژه زنان در راستای مأموریتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه کرده اند.

حسینی ادامه داد: در موقعیت هایی که خطر ما را تهدید می کند، مردم به یاد شهدا می افتند و در حوادث و وقایع، مردم با یاد شهدا به میدان آمدند و مانع موج سواری دشمن و دهن کجی به رهبر معظم انقلاب شدند و زمان انتخابات نیز با وجود همه مشکلات، مردم به خاطر شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی کمر فتنه و فتنه گران را شکست

9 دی کمر فتنه و فتنه گران را شکست