مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:532019-12-28دانش

طرح ارزیابی و اصلساختار قامتی بانوان روستایی در قزوین اجرا می شود


مدیرکل دفتر روستایی استنانداری قزوین گفت: طرح ارزیابی ساختار قامتی و آموزش حرکت اصلاحی بانوان 15 تا 45 سال روستایی استان قزوین در 45 روستای هدف اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هماهنگی طرح ارزیابی ساختار قامتی و آموزش حرکت اصلاحی بانوان روستایی استان قزوین روز شنبه با حضور رؤسای ورزش مناطق روستایی، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، رییس توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، کارشناس رشد حرکتی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مجری طرح در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد.

اکرم نجفی در این جلسه اظهار داشت: ساختارهای اسکلتی هر فردی تحت تأثیر عادت های غلط، سبک زندگی، نوع شغل و برنامه های پیش بینی شده در مسیر زندگی است و آگاهی از آسیب های جسمی و حرکتی می تواند از مشکلات بکاهد.

وی بیان کرد: متأسفانه در سنین سالمندی شاهد بروز مشکلات زیادی در سلامت جسمی زنان و مردان هستیم و از آنجا که نقش مادران سالم در ایجاد خانواده و جامعه سالم تعیین کننده است در این راستا از سه سال گذشته برنامه هایی برای روشنگری و شناسایی مشکلات بانوان روستایی آغاز شده است.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: اگر بانوان و دختران روستایی از وضعیت سلامت و احیاناً مشکلات جسمی در ستون فقرات، گردن و قامت خود مطلع باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارزیابی و اصلساختار قامتی بانوان روستایی در قزوین اجرا می شود

طرح ارزیابی و اصلساختار قامتی بانوان روستایی در قزوین اجرا می شود