مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 16:302019-12-28سياسي

آغاز ساخت 2000 واحد مسکونی در حاشیه مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز 4 پروژه زندگی که در حاشیه شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه مسکن محرومان، برنامه یک ساله است و باید تحویل داده شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: برای خراسان رضوی از ابتدا برنامه 7 هزار واحد مسکونی در نظر داشتیم که به یمن وجود مقدس امام رضا(ع) به 8 هزار واحد تبدیل شد و امروز کار کلنگ زنی آن ها در دو روستا انجام شد.

وی با بیان اینکه برنامه مسکن دولت در دو بخش تکمیل مسکن مهر و احداث واحدهای مسکونی روستایی است، تصریح کرد: حاشیه شهر مشهد جدا از برنامه مسکن روستایی است و ما برای انسان های شریف و بزرگواری که در جوار شهر مشهد اسکان پیدا کرده اند، باید 2 هزار واحد مسکونی بسازیم که اکنون کلنگ آن را به زمین می زنیم و دی ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

نوبخت با بیان اینکه 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: امروز ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان رضوی آغاز شد که از این تعداد 8 هزار واحد در روستاها و 2 هزار واحد آن در حاشیه شهر مشهد است.

معاون رییس جمهور افزود: اسفند سال گذشته عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی را آغاز کردیم که روز گذشته 2 هزار واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 2000 واحد مسکونی در حاشیه مشهد

آغاز ساخت 2000 واحد مسکونی در حاشیه مشهد