مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:302019-12-29ورزشي

جلیل پور: بی توجهی کادر فنی بانوان به لیگ کاراته یک توهین بزرگ است


سرمربی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان با بیان اینکه حاضر نشدن کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در سالن رقابت های لیگ، توهین به جوانان کاراته کا است، - تغییر نام تیم کاراته هیات اصفهان به شهرداری سمنان بخاطر مسائل مالی جلیل پور: بی توجهی کادر فنی بانوان به لیگ کاراته یک توهین بزرگ است سرمربی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان با بیان اینکه حاضر نشدن کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در سالن رقابت های لیگ، توهین به جوانان کاراته کا است، گفت: دلیل بی توجهی کادر فنی تیم ملی به لیگ را نمی دانم.

راضیه جلیل پور در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از نحوه برگزاری رقابت های سوپرلیگ کاراته بانوان ایران، اظهار کرد: 2 ماه است لیگ آغاز شده و می توانم بگویم که سطح لیگ نسبت به سال های گذشته افت چشمگیری داشته است.

همچنین بدلیل بازخورد بسیار ضعیف لیگ کاراته در رسانه ها شاهد بی میلی حامیان مالی برای سرمایه گذاری در کاراته بانوان هستیم.

این موضوع یک ضعف بسیار بزرگ است که باعث لطمه به لیگ کاراته شده و سالن رقابت ها اصلا شرایط پذیرش خبرنگار و جایگاه برای خبرنگاران را ندارد.

مسابقات فینال نیم فصل سوپر لیگ کاراته جمعه انجام شد که در این دور در مصاف با تیم دانشگاه آزاد نبرد واقعی بین بازیکنان نبود و این عوامل خارجی بودند که با حضور خود بازی را هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیل پور: بی توجهی کادر فنی بانوان به لیگ کاراته یک توهین بزرگ است

جلیل پور: بی توجهی کادر فنی بانوان به لیگ کاراته یک توهین بزرگ است