مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 08:402019-12-29اجتماعي

بیش از 2 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان جذب شدند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تأکید بر ضرورت توجه به مقوله عدالت آموزشی گفت: در سال تحصیلی جاری بالغ بر 2 هزار و 373 دانش آموز بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کورش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین اختتامیه پروژه اجتماعی شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل اظهار کرد: در استان خوزستان تاکنون بالغ بر پنج هزار و 435 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند که از این تعداد دو هزار و 373 کودک جذب و به چرخه تعلیم و تربیت در خوزستان بازگشتند.

وی در ادامه با اشاره به علل بازماندگی از تحصیل در استان خوزستان، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی، مسائل فرهنگی، مهاجرت به خارج از کشور و خارج از استان، بیماری و فوت از جمله مهم ترین دلایل بازماندگی از تحصیل در استان خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه برقراری عدالت آموزشی از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است، افزود: ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه دانش آموزان استان و جلوگیری از ایجاد پدیده بازماندگی از تحصیل از جمله مهم ترین راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت استان در این خصوص است.

مودت ادامه داد: طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل با همکاری کمک استانداری خوزستان و در رأس آنها اداره کل امور اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان جذب شدند

بیش از 2 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان جذب شدند