مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 08:452019-12-29سياسي

واگذاری 105 هکتار زمین پایگاه دریایی به اراضی عمومی بوشهر


استاندار بوشهر از پیگیری برای واگذاری 105 هکتار زمین پایگاه دریایی به اراضی عمومی بوشهر خبر داد و گفت: عزمی جدی برای تکمیل طرح های مسکن در نقاط مختلف استان بوشهر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل مسکن مهر یکی از اولویت های مهم در استان بوشهر است و باید تلاش شود که تا پایان سال پرونده مسکن مهر بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال 99 هیچ واحد مسکن مهر بلاتکلیفی وجود نداشته باشد خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای رفع مشکلات مسکن برازجان در حوزه آب و فاضلاب تخصیص یابد و مشکلات این بخش حل شود.

استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات ملی برای پرداخت تعهدات سازمان ها و شرکت ها تصریح کرد: برای تعیین تکلیف پروژه مسکن 36 واحدی خورموج باید یک نشست برگزار شود و راهکارهای لازم اتخاذ و مشکل مردم رفع شود.

وی از پیگیری احداث چهار هزار واحد مسکن در سیراف خبر داد و اضافه کرد: پیگیری لازم در ارتباط با 250 واحد مسکن در چغادک، بنک و خورموج نیز انجام شود.

گراوند خواستار اعلام اراضی دستگاه های دولتی برای تأمین مسکن کارکنان شد و ادامه داد: تلاش شود مسکن مورد نیاز برای اقشار مختلف به ویژه کارگران و کارکنان باید فراهم شود و همه دستگاه های اجرایی لازم است در این زمینه همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 105 هکتار زمین پایگاه دریایی به اراضی عمومی بوشهر

واگذاری 105 هکتار زمین پایگاه دریایی به اراضی عمومی بوشهر