مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 09:262019-12-29بين الملل

78 کشته در تازه ترین درگیری های افغانستان


60 مخالف مسلح در عملیات نظامیان افغان در استان های غزنی، سمنگان، ارزگان، فراه، بلخ، پکتیکا و هلمند کشته و ده نفر زخمی شدند - ، تازه ترین درگیری ها میان نظامیان افغان و مخالفان مسلح دولت افغانستان هفتاد و هشت کشته بر جا گذاشت.

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: شصت مخالف مسلح دولت افغانستان براثر عملیات شبانه روز گذشته نظامیان افغان در استان های غزنی، سمنگان، ارزگان، فراه، بلخ، پکتیکا و هلمند کشته و ده نفر از آن ها زخمی شدند.

همچنین وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای دیگر اعلام کرد: معاون فرماندار خودخوانده طالبان برای شهرستان کشنده استان بلخ همراه چهار عضو این گروه در یک حمله هوایی در این شهرستان کشته شد.

خبر دیگر اینکه فرماندهی ارتش در شمال افغانستان امروز در بیانیه ای از کشته شدن یک سرکرده مشهور طالبان در استان قندوز خبر داد.

براساس این بیانیه ملا خاکسار از سرکردگان مشهور طالبان براثر حمله هوایی نیرو های ارتش همراه دوازده عضو این گروه در استان قندوز کشته شد.

همزمان با تشدید حملات طالبان به مواضع نظامیان افغان در مناطق مختلف افغانستان در آستانه دور جدید مذاکرات طالبان با آمریکا، نیرو های ارتش نیز حملات هوایی و زمینی خود را به مواضع طالبان در مناطق مختلف این کشور افزایش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 کشته در تازه ترین درگیری های افغانستان

78 کشته در تازه ترین درگیری های افغانستان