مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 21:102019-12-29سياسي

تاجرِ سیاست زده از ارمنستان تا تبریز و اشک تمساح!/ معیشت مردم گروگان بی تدبیران


جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای آذربایجان شرقی در اعتراض به اظهارات اخیر شهاب الدین بی مقدار اعلام کردند: اینکه تفکر و جناح سیاسی که یک تاجرِ سیاست زده را از ارمنستان به تبریز می کشاند تا لیست خود را پر کند باید پاسخگوی لاطائلات او و عملکرد خود در تکرار لیست امید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای آذربایجانشرقی در اعتراض به اظهارات اخیر شهاب الدین بی مقدار در خصوص اتفاقات به وجود آمده پس از گرانی بنزین و متهم کردن نظام اسلامی به خشونت، بیانیه ای صادر نمودند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: قرار بود کشت و کشتار نشود و با رافت با ملت برخورد شود.

با نیروی نظامی جواب نمی گیریم.

بهترین راه گفتمان و توضیح و عذرخواهی و درک مردم است، اگر با رویکرد تهاجمی به نتیجه می رسیدیم حکومت نظامی پیش از این ها جواب می داد.

اینها بخشی از سخنان بی مقدار، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی است، او با فراخوان لیست امید و به مدد تَکرار خاتمی به مجلس راه یافته است و حال پس 3 سال و اندی حضور در مجلس، قصد شرکت در دوره بعدی انتخابات را ندارد، زیرا معتقد است وقتش در مجلس هدر می رود!  حال ایشان در مقام اعتراض برآمده و نظام را متهم به حکومت نظامی(!) می کند،گو اینکه علی القاعده باید بجای محمل بافی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجرِ سیاست زده از ارمنستان تا تبریز و اشک تمساح!/ معیشت مردم گروگان بی تدبیران

تاجرِ سیاست زده از ارمنستان تا تبریز و اشک تمساح!/ معیشت مردم گروگان بی تدبیران